2009-05-18

Zaczynamy

Witam na moim blogu, który przeznaczam na opisywanie odbytych przeze mnie wycieczek rowerowych (tych dłuższych i tych krótszych). Dla wytrawnych cyklistów moje wycieczki zapewne nie będą stanowiły żadnego wyzwania. Z racji tego, że moja kondycja pozostawia aktualnie wiele do życzenia, rower zaś to nie produkt z najwyższej półki a raczej popularny "marketowiec", wycieczki które odbywam są raczej krótko i średniodystansowe. Nie mniej jednak chciałem się z Wami podzielić moimi wrażeniami z odbytych wypadów. Być może ktoś zechce z moich opisów skorzystać.

Niedawno zakupiłem moduł GPS do telefonu i korzystam z niego podczas wyjazdów. Dlatego też będę starał się wzbogacić opisy wycieczek o zapis trasy w formacie GPX.

Zapraszam serdecznie do czytania.
Jeśli chciałbyś podzielić się swoją wycieczką proszę o zgłoszenie. Chętnie zamieszczę Twoją relację.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails