2010-04-08

Owczarnia - Oliwa - Przymorze - Jelitkowo - Sopot - Osowa

Dawno nie publikowałem żadnej  wycieczki. A to dlatego, że przed zimą mój rower lekko się uszkodził, a że miałem zamiar zakupić nowy, nie naprawiałem go. I tak zimę przeczekałem aż wreszcie w marcu zakupiłem nowy sprzęt.

Póki co pogoda jest niesprzyjająca dłuższym wycieczkom, a i kondycja pozostawia wiele do życzenia, więc na razie głownie jeżdżę do pracy. Ale żeby już ruszyć coś na blogu zamieszczę krótki wypadzik, jaki zaliczyłem z żoną w wielkanocną niedzielę.

Plan był taki, żeby po śniadaniu wybrać się na oliwski cmentarz, a potem odwiedzić rodzinkę na Przymorzu. Tak też zaczęliśmy. Z Owczarni stałą trasą zjechaliśmy do Oliwy. Po wizycie na cmentarzu skierowaliśmy się na ścieżkę rowerową i wzdłuż ulicy Grunwaldzkiej dojechaliśmy na Przymorze. U cioci wchłonęliśmy po dwa ciastka i mieliśmy wracać do domu, ale okazało się, że kuzyn wybiera się ze swoją kuzynką na rowerach nad morze.
Pojechaliśmy ulicą Droszyńskiego, przekroczyliśmy Piastowską i wbiliśmy na ścieżkę rowerową na Pomorskiej, którą to dojechaliśmy prawie nad samo morze. Okazało się po drodze, że ścieżka jest rozebrana na końcowym odcinku (w Jelitkowie). Musieliśmy kawałek tłuc się po chodnikach, co spotykało się z niezadowoleniem spacerujących.

Staw Mikołaja Reja w Sopocie

W Jelitkowie na moment zawitaliśmy na plażę.
Staw Mikołaja Reja w 
Sopocie

Potem ścieżką czmychnęliśmy do Sopotu, gdzie rozdzieliliśmy się - kuzyn z kuzynką pognali dalej na molo, ja z Anią skręciliśmy przy Hestii. Przejechaliśmy kawałek polnymi drogami tuż przy budowanej hali sportowej i wyjechaliśmy na ulicy Polnej, na której, jak się okazało, wybudowana jest całkiem ładna ścieżka rowerowa. Nie miałem o niej pojęcia. Niestety ścieżka szybko się skończyła i do Hipodromu przejechaliśmy ulicą.

Do domu wróciliśmy znaną już trasą, mianowicie malowniczą ul. Reja. Nowe rowerki śmigały pod górkę, że aż miło. Dopiero teraz poczułem, jak bardzo męcząca była jazda na starym rowerku.
Staw Mikołaja Reja w 
Sopocie

Dane wyjazdu:
  • dystans: 26.33 km, w tym 5.00 km w terenie 
  • czas: 01:52 h 
  • średnia prędkość: 14.11 km/h 
  • maksymalna prędkość: 37.47 km/h
  • temperatura:12.0

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails